Polacy w Bristolu i South West

Medical dictionary acheter cialis sans ordonnance watches current acheter viagra restrictions.

Aktualności w Bristolu

Masz czas? Podziel sie!

Mozesz poswiecic kilka godzin w miesiacu niepelnosprawnemu dziecku? Mozesz poswiecic jeden weekend w miesiacu? Moze jestes mama / tata, ktorzy znaja angielski i maja troche czasu i ochoty aby ich dzieci poznaly dziecko z niepelnosprawnoscia? A moze jestes mlodym doroslym, ktory oprocz pracy chcialby zrobic cos dla innych? 

 

Poprawiono: wtorek, 19, maj 2015 20:35

Odsłony: 296

Czytaj więcej: Masz czas? Podziel sie!

Sciezka rowerowa Bristol - Bath

Z poczatkiem maja zostal otwarty odcinek sciezki rowerowej Bath - Bristol biegnacy tunelem pod Staple Hill. Z powodu remontu mostu na Teewell Hill sciezka byla zamknieta od pazdziernika 2014. Ten odcinek podlega pod administracje South Glos.

W polowie kwietnia rowniez z powodu remontu zamknieto odcinek w Bristolu, miedzy City Academy a Lawrence Hill roundabout. Dzieki temu w godzinach szczytu rowerzysci musza utrudniac zycie kierowcom na tym i tak wyjatkowo zatloczonym odcinku. Prace zaplanowano na 10 tygodni. 

 

Poprawiono: wtorek, 05, maj 2015 23:15

Odsłony: 324

Jak stowrzyc rodzine zastepcza w Bristolu?

Juz 21 maja o 18:30 odbedzie sie spotkanie informacyjne dla chetnych, ktorzy chcieliby stworzyc rodzine zastepcza. Spotkanie jest organizowane przez opiekunki spoleczne (social workers  z "Fostering Team". 
Spotkanie bedzie w jezyku angielskim - trzeba zadzwonic pod numer 0117 3534200 i

Poprawiono: wtorek, 05, maj 2015 23:05

Odsłony: 350

Czytaj więcej: Jak stowrzyc rodzine zastepcza w Bristolu?

Morderstwo Becky Watts

Dzis przed sadem w Bristolu staneli oskarzony o morderstwo przyrodni brat zamordowanej 16-latki, Nathan Matthews, i jego dziewczyna, 21-letnia Shauna Hoare, ktorej postawiono zarzut matactwa w sledztwie. Oboje pozostaja w areszcie.

Jutro kolejne przesluchanie a rozpoczecie procesu zaplanowano na pocztek kwietnia.

Zaginiecie Becky, a potem makabryczne odkrycie pocwiartowanych zwlok w domu dziewczyny oskarzonego wstrzasnelo mieszkancami Bristolu. Pod adresem gdzie znaleziono szczatki Becky mieszkancy skladaja kwiaty. 

Tragedia rodziny, ktora stracila corke w tak okrutnej zbrodni zlaczyla lokalna spolecznosc i stala sie tematem, ktory zdominowal wszelkie rozmowy. 

 

 

 

Poprawiono: piątek, 06, marzec 2015 00:20

Odsłony: 1676

Shaun (the Sheep) in the City

Po gorylach i Gromitach czas na Shaun'a Owieczke. Ogromny sukces akcji "Szlakiem Gromitow" to nie tylko zebrane 3,8 miliona funtow dla Bristol Children's Hospital Charity, ale przede wszystkim atrakcja dla mieszkancow i turystow w Bristolu. Dla wielu rodzin byl to takze pretekst, aby razem spedzic czas, czy zwyczajnie wymyslic atrakcje dla dzieciakow, ktora nie kosztowalaby fortuny i trwala wiecej niz kilka godzin.

Poprawiono: niedziela, 10, sierpień 2014 23:06

Odsłony: 2900

Czytaj więcej: Shaun (the Sheep) in the City